A volt KFKK épülete a Ménesi úton   A WAT épülete

Utolsó módosítás: 2014.07.16.

Újra találkoztunk…
2014.05.01-04.

2014. május 01-04-én a WAT Kibernetika Kar 1986-ban végzett csoportja osztálytalálkozót tartott. A találkozó bázisa a székesfehérvári Szárcsa Hotel volt, ahol elsején kora délutántól kezdtek gyülekezni lengyel és magyar kollégáink - volt, aki Fehérvárról érkezett, volt aki Gdynia-ból, volt, aki családostól, volt, aki magában érkezett. Végül is családostól, gyermekestül összejöttünk vagy 35-en.

Az első nap a vacsora asztal melletti beszélgetéssel telt. Másnap - ragyogó napsütésben - elvonatoztunk Budapestre, ahol megnéztük a Parlamentet (nagyon tetszett lengyel barátainknak), utána a budai Várban kirándultunk egyet. Ezt a Hősök-tere és Vajdahunyad vára követte. A Fehérvárig való vonatozás ezek után pihentetőnek számított. Vacsoránál az aznapi élményeken túl, az elmúlt 33 évben történtekről is szókerekedett.

Szombaton - a május elejére nem jellemző ronda, esős időben - Tihanyba látogattunk. Az apátság és környezetének megtekintése után egy magyaros (jellegű) ebédet követően komppal keltünk át a Balatonon hadd gyönyörködjenek benne, meg a ritka randa időben lengyel kollegáink.

A visszaérkezés után Székesfehérváron tartottunk városnézést. És mivel késő délutánra a nap is kisütött fagyiztunk egy nagyot. A vacsoránál már a következő találkozott is tervezgettük 2015-re, amikor a lengyel kollégák tiszté avatásának 30. évfordulója lesz, meg 2016-ra, a diplomaosztás évfordulójára.

Negyedikén reggel már csak rövid beszélgetések voltak, és elbúcsúztunk egymástól, abban a reményben, hogy rövidesen újra találkozunk. És elindult mindenki haza.